The director of the bank he works at has induced Pierre (Richard), young, naive and awkward employee, to impersonate him for a brief time. During that time, some tough, muscular transvestites come in and steal some important papers under his care. In order to save his own (and the bank's) reputation, he must recover them before the theft is noticed... The recovery will take him, and many other characters, to London by train...