The Daydreamer (Le Distrait) stars Pierre Richard (who also directed) as a stumblebum ad-agency employee. Unable to get by in the "real" world, he opts for his own fantasy world, in which everything goes right for him and he always gets the girl. After several blithe moments, the businessman manages to find success and romance for real.