An advertising photographer (Francois) has agreed to sell the poetic script of one of his friends to a porn-maker without his knowledge. But Christine, Francois' fiance, doesn't want him to do so, especially when the naive friend has succeeded in recruiting the young daughter of his employer to play in (he thinks) a love movie.