In the earlier comedy, Where is the Seventh Company?, three young French soldiers who get lost behind German lines during World War II successfully cause endless havoc and live to tell the tale. In the sequel, The Seventh Company Has Been Found they continue to harass the enemy and even discover their own military unit.