To honor retiring co-worker Gregoire (Pierre Mondy), a group of bank employees pool their money and purchase a farewell gift: gorgeous prostitute Barbara (Clio Goldsmith). Since Gregoire is married to the luscious Antonella (Claudia Cardinale), one wonders what planet his friends have been on the past few years.