Against a background of a Paris highschool, parties, vacations, family life, pranks and first heartaches, Véronique the good little girls, ant the cheeky Stéphanie are as inseparable as they are different. All their contradictions burst forth in front of Cyril, whom they both love, in front of their friends, and in front of their parents who ressemble them in many ways...