Three men, who love luxury, women - when they don't stick around - and their freedom. Pierre, Jacques and Michel share a luxurious apartment. An airline steward, Jacques heads off to Japan for three weeks, leaving a message for his two buddies: "A pal is going to drop off a parcel and will pick it up later." Pierre and Michel are stunned to find themselves "nannies" to a baby left in a cradle on their doorstep. Is this the parcel Jacques was talking about? It's got to be. The adventure becomes even more complicated when a second packet is delivered. This annoying "surprise", a source of many misunderstandings, messes up their lives. These open and carefree men become suspects hunted by the police and... attentive and worried fathers!