With the four votes he was guaranteed, Robert should have won the election. It was a foregone conclusion. Yet he lost out by one vote. So, who didn't vote for Robert? His wife, Françoise, his mother, Fabienne, or his father, René? False accusations and unfounded suspicions abound as the search for truth leads to a major family crisis.