A mine that explodes in the middle of the Moroccan desert and, years later, a stray bullet that lodges in his brain... Bazil hasn't had a lot of luck with weapons. The first left him an orphan, the second could cause him to die suddenly at any moment.
One day, when passing by two imposing buildings, Bazil recognizes the logo of the two arms manufacturers who caused his misfortunes. Assisted by his gang of crazy friends, he decides to take revenge.