Isabelle is addicted to charitable causes. She is always running from one humanitarian action to another. She often uses her philanthropism as a way to guilt trip her family and friends. The arrival of a new charismatic benevolent at the social center where Isabelle works threatens her position. As a way to restore her reputation, the relentless Isabelle decides to open up a driving school for refugees, whatever the costs may be...