Ninety-two-year-old Jeanne pays her seventy-three-year-old daughter Édith a visit. Édith is moving into a retirement home. Jeanne wants to convince her to come back to the family home, but Édith is moving into the home in order to prepare the way for her mother, who she believes won't be able to stay by herself at home for very long.