Grandma is really old. She lives alone in her house lost in the countryside in Normandy. Her health is getting worse, she’s starting to lose her sight. Grandma knows that death is near, but she refuses to face reality and keeps on living as usual. The arrival of a new little neighbor will give her the strength to fight a little longer.