Andréa, Camille. and Inès, in their early thirties, rent an apartment in Marseille for a long weekend. A certain Nino is the owner of the apartment. Although physically absent, he is very present in the discussions the three women have and especially takes up a lot of space in Andréa's imagination and fantasies.