Milou has been raised by her grandmother, Oma, with Olivia and Mehdi, two children who had been in state custody. They are trying to cope with the death of the woman to whom they owe so much. But when Cathy, Milou's mother, resurfaces to organize Oma's funeral, the equilibrium among the siblings is shattered.