Independent, sexy, fulfilled, Louise knows what she wants and goes for it. Life is good. Then tragedy strikes. As she’s about to take her boyfriend to meet her parents, she suddenly loses all capacity for sexual satisfaction! She can’t feel anything anymore. It’s the start of a crazy, desperate quest, during which Louise will stop at nothing in search of her lost pleasure...