In December 1993, three youths, two boys and a girl, committed two acts of cold blooded murder with intent to steal. The names of the victims, both male, had been on a list of the girl's "relations". Their dream : open a chain of ready-to-wear shops across the United States "because everything is easier there, you can make it overnight". All it takes is a million and a half dollars. Distinguishing marks : none.