A few hours in Paris, one summer evening in 2020. The camera follows one passer-by then the other, traveling through the streets of the city and multiplying curious encounters: eccentric young people, original characters and nonconformists. During a single uninterrupted shot, the camera links the characters together through the same city, and the same time in crisis that each one goes through and questions in their own way.