It’s the story of a sweet young thing who spends a bit of time with some bad boys and is enriched by the experience.
Intrigued, she accepts to follow him. She meets the gang who “works” with Jean: Freddy, known as “The Carp,” the gang’s most long-time member, Loulou the young, crazy pup, and Mouss, manager of a cabaret chorus girl troupe.
She slowly grows closer to them. One day, however, she understands that Jean, who fascinated her right from the start, is using her and wants to get her to participate in the “last big hold-up.” She finally accepts to be their accomplice. This descent into hell may perhaps lead her to paradise.