On Friday, November 13, 2015, I was traveling overseas when I learned about the terrorist attack in Paris. From that day on, I felt the need to correspond daily with my parents and friends in Paris. This film relates this correspondence, read aloud by its authors, revealing feelings of shock, anxiety, and sorrow experienced in each person's own way. Simultaneously, the images show another part of the world, a faraway place where I found myself at that time.