A small village in southern Italy celebrates Easter, just like it does every year. From the nomination of a man to play the part of Jesus, to the lively arguments about who will carry the Madonna, Processi documents, sometimes ironically, the faith of a whole village as much as the boundaries between the sacred and the profane.