This series of 9 mini-documentaries capture some of the many small jobs that can be seen in action on the streets of the world's biggest French-language city: Kinshasa, These jobs are presented to us by children, both aged ten. These joyful budding reporters reveal to us the characters who form the basis of Congolese society, and reflect its richness.