In the factory in Aubervilliers, former female workers' memories are still vivid. In the past, one crossed the threshold of the factory's huge door to manufacture matches in harsh conditions and bitter social struggles. For a short while now, young women have been coming here to learn how to restore the most beautiful masterpieces of French culture.