Lamyne M., an artist from Saint-Denis, exhibits his Royal Dresses in the crypt of the kings of France in the Basilica of Saint-Denis. With his work, he pursues a goal: to weave the thread that could link two thousand years of French history with today's inhabitants of this Parisian suburb, most of whom have come from somewhere else.