Olivier, thirty-something, goes to his parents' place for dinner with his girlfriend. Throughout the evening, no real conversation develops, it's as though everyone's avoiding truly communicating, avoiding any real connection. Yet now and then attempts are made to reach out to one another, but their awkwardness just leads to frustration and sadness.