Lost in the middle of the countryside behind the wheel of her old Kangoo, Siham is desperate to find that damn party. In the back seat, Marguerite and Arthur, aged 15 and 8 respectively, are determined to put her through hell. In this rolling crisis cell, tension builds to a crescendo. Elsewhere, in a gymnasium transformed into a meeting room, a mysterious gathering is taking place.