Hugo is a drag artist at Chez Titi cabaret. Surrounded by his sister Victoria, his faithful friend Matt, and all the members of the famous cabaret, Hugo is about to take to the stage to present his latest act. He is found murdered in his dressing room, and Matt seems to be the obvious culprit.
No Choice is both a detective story and a psychological film in sign language and French, dealing with themes of guilt, lie,s and identity change.