Violette, in her forties, decides to dump her failed life. Leaving Bilbao behind, she drives across the Basque country and comes face to face with Manolo, drunk in a wheelchair. They set off together and meet Wolf, a Siberian husky, who guides them to the Joaldunak. At the heart of a shamanic ritual, they are led to a rebirth of the self, a world in which we finally dare to be ourselves.