A sickly 60-year-old returns to Prypiat, the town where he grew up, years after the Chernobyl nuclear disaster. Confronted with a city destroyed by time, the trauma of his sudden evacuation resurfaces. Memories merge with the real world, and he recovers snatches of his past before being abruptly brought back to reality.