Christmas? It’s not about famous Santa Claus. It’s about family! Billions of children around the world believe in Santa Claus. But did they ever meet his Twin brother?! Probably yes, he is out there somewhere, raging from town to town, hateful about Christmas. Santa’s frustrated sibling enjoys being the scary Christmas Creep!