It's time to go hoist Sous-Bois-les-Bains' flag on the Moon! Grocroc's rocket leaves the Earth's orbit. In weightlessness in space, No-No, Magaïveur, and their friends don't have time to admire the scenery when a meteor shower sends them off course and directly to an unknown planet! The meeting with Croâk, a little green man, will transform this space epic into a story of interplanetary friendship.