Poor No-No! He thought this day was going to be like any other, with a nice picnic and a big nap in his comfortable deckchair. But everything is turned upside down by a gust of wind and a packet of potato chips stuck in a huge tree. Grocroc pulls out the big artillery: a shrinking machine. And that's when No-No accidentally passes through the shrinking laser beam and becomes as tiny as an ant!