Living in a cramped apartment, a young couple is looking for a charming house to improve their daily lives. The ideal solution appears to be the house of Colette, an old lady in fragile health. It's a viager sale, meaning that in exchange for a monthly annuity, they will obtain the house upon her death. But is Colette as fragile as she looks?