Acclaimed in the nineties for his mythical constructions, Michel is a retired film set designer. He lives alone in his home and, following recent memory loss, is digitizing his entire archive. Beyond the history of cinema, Michel's intimate story is revealed. His home, like a final set that must be left behind.