Within the specialized housing center Le Barail, a garden now offers a landscape to its inhabitants. In this protective enclosure, in the slow pace, scents, and changing light, they listen to the sounds of the world, with their body as a great receiver. Barail is an experience, beyond language, an encounter with women and men our gaze doesn't usually focus on.