Strange lights appear at night in the Mexican desert – it seems to be full of life. The residents tell us what they’ve seen: a fireball, lights flying, lightning falling from the sky, a flash. The singularity of each experience builds a complete story narrated by a choir of people. This suspenseful film invites us to open our eyes wide in the twilight, and listen to the sounds hidden in the darkness.