Reconstitution d’une scène de chasse explores the fantasy journey of a hunt where the prey is a woman, from its literary and pictorial origins up to the acting out of the fantasy. Stepping aside from stereotypical BDSM visions, the film plunges us into a tale, told from three points of view, of this unusual bond and of this edgy experience enacted within the realm of consent.