In 2018, an incel called Anathematic Anarchist posted a suicide note on Reddit entitled America is responsible for my death. Fluid Mechanics is an attempt to find answers to his words. A virtual drift through the internet in search of his digital tracks that eventually turns into an inner journey between our connected solitudes.