What does a garment say about us, our life, our past, our hopes, our renunciations?
Clothes are a part of ourselves. A protection, a bulwark, a showcase, a pretense, an identity, a memory. They change according to our desires, our constraints, our age, the seasons, our profession. They can be militant or ditsy. They are a teenager's passport, the mask we put on to hide, reveal ourselves, look like someone, impose, disappear. The Clothes of Our Lives is a journey through time, but also a social, political, and generational journey. A journey through life.