After a break-up, Suzanne isolates herself with her dog in a small suburban house to start a new life. She meets Melinda, her neighbor, with whom she forms a bond from the start. Unfortunately for Suzanne, and what she doesn't know yet, is that no matter what situation or place she finds herself in, when there is a problem, it never happens alone.