In a bourgeois, intellectual, and elitist Paris, three sisters who have nothing in common go through a period full of doubt, which makes them question everything. The oldest is involved in a torrid and passionate affair with an artist. The second is bored with her relationship with an introverted computer analyst. The youngest is getting over her fiancé, who left her. It's fall. Christmas is coming and each of the sisters would like to completely change their lives.