Michèle, sixty-two, joins her childhood friend Martine on a cruise with the firm intention of bringing her back down to earth. She's worried that her aging friend is squandering her money and her health on frivolities. But between a lost suitcase and a surprise karaoke party, nothing quite goes as planned.