Marie, a young law student preparing for her bar exams needs one thing: silence. Unfortunately for her, the lively atmosphere of the building and her noisy neighbours are unable to offer her the peaceful environment she so desperately seeks. From the moment the new neighbor’s cat sneaks into Marie’s room, a series of unusual events start to unfold and seriously teste her nerves.