A pilot of a fighter-plane in Africa, stung by a tsetse fly, loses control of his aircraft and crashes. A few months later, as his legs have been paralyzed and he is now confined to his room, he designs a fighter mini-helicopter with a remote-control video camera. He orders a tsetse fly: the dual begins.