Twenty-six-year-old Hélène finds herself separated from her partner Sami, who had to leave France because of problems with his residence permit. Stranded in Tunisia, he has sent no news. Their separation is compounded by an unwanted pregnancy. Hélène must now cope with her sudden loneliness and an imminent abortion. Her attempts to find her partner are in vain. Until the day Néjib, a friend of Sami's, sends her a disturbing message.