Zora, the first member of a North African family to have a university education, is a model young woman who cultivates an image of perfection. When she moves into a new apartment, she meets Greta, the daughter of her neighbour on the same floor, whom she seems to recognize. A strange obsession takes hold of her. Will Zora be able to free herself from this buried secret?