Eddy, a young boy, is happily preparing for his mother's surprise birthday party when she returns home without the slightest desire to share this occasion with a son who only reminds her what a painful memory her young love was. Despised by a mother who will give him neither love nor recognition, she is the genesis of a son who will later become oneof the most dreadful serial killers.