Adriana is an inspired and ambitious young Franco-Senegalese chef whose dream is to obtain a Michelin star for the restaurant she is about to open in Paris. Her dreams get derailed when she winds up saddled with Jeff and Angie Rubens –siblings who run an illegal gambling operation –as unofficial partners. She’ll fight to wrest back control of both her life and her restaurant.