In the late 1980s, Rose moves from Africa to the Paris suburbs with her two young sons. Spanning 30 years from their arrival in France to the present day, Léonor Serraille’s follow-up to her Caméra d’Or-winner Jeune Femme (Cannes 2017) is a moving chronicle about the construction and deconstruction of an ordinary family.