Frederik had a dream : an empty city, mannequins, a stranger walking down the street with a backpack. Or is it a memory of his friend Hugues ? Hugues tells the odd story to Allison, who has heard it before and wants to know what's in the backpack. It's all circling around, and it's also the split of a couple during strange times.