It's October, near the end of the rainy season in Fouta, an isolated region up-north in Senegal. Astel (13) accompanies her father in the bush every day. Together, they look after their herd of cows. But one day, in the middle of the desert, the meeting between the young girl and a shepherd disrupts the peaceful daily life between Astel and her father.